Ole alati esimene!
Siin saab pisut piiluda tulevikku, sest töö inimkatsetega on meie igapäev. Me ei halasta kellelegi, sest testime oma uusi mänge valimatult nii kooliealiste lastele kui ka täiskasvanud vanainimeste peal. Aga et plaanid kiiremini reaalsuseks saaksid on võimalus igaühel projektidele pisut hoogu anda. Loogika on lihtne, kui projekt saab piisava arvu rahalist toetust ei jää meil muud üle, kui teha puuduolevad vajalikud rahalised investeeringud ja mäng trükki anda. Varastel toetajatel on aga võimalus omandada uhiuus mäng esimeses järjekorras ja muljet avaldava soodustusega.
On laupäeva õhtu ja sina oled multimiljonär. Sa lähed aasta kõige tähtsamale kunstioksjonile. Sul on kaasas kümme miljonit. Sa tead, et sinna tulevad mitmed varakad kollektsionäärid.
Samuti tead sa, et sellest kümnest miljonist ei piisa kõigeks, mis peaks kuuluma sulle. Õnneks on sul kaasas mõned haruldused, mida sul pole kahju täna õhtul maha müüa, sest võitja on vaid see, kelle kollektsioon on kõige väärtuslikum.
Mängijad on keskaegsed laevakaptenid/kaupmehed, kes naturaalmajanduse tingimustes reisivad Läänemere sadamates ja vahetavad 5 erinevat hinnalist kaupa – karusnahka, mett, vilja, kala ja rauda. Mängija peab oma kauba lastiga purjetama mõnda linna, kus tema kauba eestmakstakse võimalikult palju. Kauba väärtus on märgitud kuldrahades linna juures olevasse tabelisse. Võidab see kaupmees, kes saab kõige kiiremini kokku kõik viis erinevat materjali.
Siin karbis peidab ennast vastus igavikulisele küsimusele – Mis on elu mõte? Kas see, et sul on palju raha? Või et sul on hoopis palju vaba aega? Või siis hoopis, et tegelikult peab sinu elu olema lõbus? Aga kuidas neid kolme omadust sedamoodi kombineerida, et ükski neist sügavale miinusesse ei langeks, sest mis seal salata, kui ühte neist kolmest sinu elus ei ole, siis avaldab see fataalset mõju ka kahele ülejäänule.