Abi
EsilehtAbi  
Ostukorv on tühi
 

Abi

Ostutingimused Kasutusjuhend
  1. Tingimuste ulatus ja kehtivus
    1. Tingimused kehtivad isiku (edaspidi Klient) ja ostukeskkonna revaler.ee (edaspidi Kaubamaja) omaniku Rakett OÜ (edaspidi Kaupmees) vahel Kaubamaja vahendusel toodete ostmisel tekkivate õigussuhete kohta.
    2. Lisaks käesolevatele tingimustele reguleerivad Kaubamaja vahendusel toodete ostmisel tekkivaid õigussuhteid Eesti Vabariigis kehtivad õigusaktid.
  2. Hind
    1. Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu 20%.
    2. Hinnale võib lisanduda kohaletoimetamistasu vastavalt tellimuse vormistamise käigus valitud tarneviisile.
  3. Toodete eest tasumine 
    Kliendil on valida kahe makseviisi vahel:
    1. SEB Panga, Swedbanki, Krediidipanga või Danske panga pangalink.
    2. Ettemaksu arve. Arve saadetakse kliendile tellimuse kinnitusena elektronpostiga. Klient on kohustatud enne arve tasumist kontrollima, et andmed arvel vastavad tellimusele. Maksetähtajaks on 72 tundi alates arvel näidatud kuupäevast ja kellajast. Kui raha ei laeku maksetähtajaja jooksul, siis tellimus ja arve tühistatakse automaatselt.
  4. Toodete tarnimine
    1. Kliendil on valida järgmiste tarneviiside vahel:
      1. Post24 teel Kliendi poolt valitud Post24 pakiautomaati. Hind 2.20 €
      2. Post24 teel Kliendi poolt näidatud aadressile kätte ELS kulleriga. Hind 5€.
      3. Kättesaamine Kaupmehe kontorist.
    2. Toodete tarnimist osutatakse üle Eesti. Kaup jõuab reeglina kohale viie tööpäeva jooksul. Väikesaartele adresseeritud saadetised toimetatakse vastavalt transpordiühenduse sagedustele.
    3. Kohe kui kaup on väljastatud Post24 pakiautomaati, teavitatakse Klienti sellest elektronpostiga.
    4. Klient on kohustatud enne tellimuse vormistamist kontrollima esitatavate kontaktandmete õigsust vältimaks viivitusi ja arusaamatusi toodete kohaletoimetamisel. Kaupmees ei vastuta toodete kohaletoimetamise viivituse ja tekkinud arusaamatuste eest juhul, kui viivitus või arusaamatus on tingitud Kliendi poolt tellimuse vormistamisel esitatud andmete ebatäpsusest või ebaõigsusest.
  5. Tellimuse tühistamine ja toodete tagastamine
    1. Kliendil on õigus enne kauba kättetoimetamist tühistada oma tellimus, saates Kaupmehele elektronpostiga vastavasisulise avalduse või helistades Kaupmehe kontakttelefonil.
    2. Kliendil on õigus taganeda sooritud ostust 14 kalendripäeva jooksul arvates toodete Kliendile üleandmisest. Selleks peab Klient saatma Kaupmehele kirjalik taganemisavaldus. Kaupmees soovitab Kliendile märkida avalduses ka taganemise põhjus.
    3. Kauba tagastamisel Klient on kohustatud toimetada tagastatav kaup Kaupmehele isiklikult või Eesti Post postiteenuse kaudu 30 (kolmkümmend) päeva jooksul arvates tellimusest taganemise ja toote tagastamise soovi teate Kaupmeheni jõudmisest. Tagastamisega seotud kulud summas kuni 10 EUR tasub Klient.
    4. Toote tagastamise korral kantakse toote eest tasutud summa (koos transpordimaksumusega) Kliendi poolt näidatud pangakontole hiljemalt 30 (kolmkümmend) päeva jooksul arvates päevast, mil kaup oli Kaupmehele tagastatud.
    5. Kauba taganemisõiguse kasutamiseks peab Klient tootepakendi avama ettevaatlikult seda kahjustamata ning tagastada  toode koos pakendiga. Pakendist välja võetud toode tagastamisel kehtib mõistlikkuse põhimõte.
  6. Vastutus ja vääramatu jõud
    1. Kaupmees ja Klient vastutavad teineteise ees käesolevate tingimuste rikkumisega teisele poole tekitatud kahju eest Eesti Vabariigis kehtivates õigusaktides sätestatud juhtudel ja ulatuses.
    2. Kaupmees ei vastuta Kliendile tekitatud kahjude eest või toote kohaletoimetamise viibimise eest juhul, kui kahju või toote kohaletoomise viibimine on tingitud asjaolust, mida Kaupmees ei saanud mõjutada, ei näinud ette ega võinud ette näha (vääramatu jõud).
  7. Muud tingimused
    1. Kaubamajas registreerimise ja ostude sooritamise käigus säilitab Kaupmees Kliendi kohta tema poolt sisestatud kontaktandmed (ees- ja perekonnanimi, telefoninumber, tava- ja e-posti aadressid) ja teabe sooritatud ostude kohta. Saadud andmeid käsitletakse kui konfidentsiaalset infot ja töödeldakse kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega kauba sisseostu parimaks planeerimiseks, ostuharjumuste analüüsiks ning analüüsi tulemusel Kliendile sobivate pakkumiste tegemiseks. Kaupmees ei avalda temale teatavaks saanud Kliendi isikuandmeid kolmandale osapoolele. Kliendil on õigus näha Kaupmehe käsutuses olevaid andmeid tema kohta ja keelata edaspidise andmetöötlemise. 
    2. Krüptitud andmesidekanal pankadega tagab Kliendi pangarekvisiitide turvalisuse, ka Kaupmehel puudub neile juurdepääs.
    3. Kliendi ja Kaupmehe vahel seoses Kaubamaja vahendusel toodete tellimise ja ostmisega tekkinud vaidlused lahendatakse läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel on Kliendil õigus pöörduda oma õiguste kaitseks Tarbijakaitseametisse või Tallinna Linnakohtusse. Vaidluste ning käesolevates tingimustes mitte välja toodud küsimuste lahendamisel lähtutakse Eesti Vabariigis kehtivatest õigusaktidest.
  • valige välja põnev lauamäng;
  • vaikimisi tellitavaks tootekoguseks on üks ühik, mida hiljem saate soovi korral muuta;
  • hetkest, kui vajutate nupule „Lisa ostukorvi”, luuakse Teile ostukorv;
  • klikkides lingile „Vaata korvi” näete oma ostukorvi sisu. Tellimuse vormistamiseks klikkige lingil „Kassasse”;
  • toote koguseid ostukorvis saate suurendada või vähendada. Tehtud muudatuse kinnitamiseks vajutage nuppu “Uuenda”. Tooteid saab ka ostukorvist kustutada, vajutades X-le toote nimest paremal. Tellimuse vormistamiseks klikkige lingil „Kassasse”;
  • kui Teil juba on meie kaubamajas kasutajakonto, sisestage e-posti aadress ja salasõna ning vajutage nuppu “Jätkake”. Juhul kui Teil kasutajakonto puudub, täitke palun nõutavad väljad, vajutage nuppu “Jätkake” ning Te saate ostu vormistamist jätkata;
  • kui Teie kohaletoimetamise ja arve aadress ei kattu, võtke maha linnuke (vaikimisi aktiivne, eeldades et kaup saadetakse arvega samale aadressile) ja täitke väljad uute andmetega. Seejärel vajutage "Jätkake";
  • kui Teil on kehtiv allahindluskupong või kinkekaart, sisestage selle kood ja vajutage nuppu "Rakenda";
  • valige sobiv tarne- ja makseviis;
  • tellimuse vormistamiseks peate nõustuma kasutustingimustega, lisades linnukese vastavasse kasti. Seejärel vajutage „Jätkake”;
  • nüüd on Teil viimane võimalus oma tellimus üle vaadata. Vajadusel saate andmete muutmiseks tagasi pöörduda. Märkuste lahtrisse saate lisada maksmist või tarnet puudutavaid täpsustusi;
  • kui valisite makseviisiks ettemaksu arve, vajutage nupule „Vormista tellimus” misjärel saadetakse ettemaksu arve Teie e-posti aadressile;
  • kui valisite makseviisiks pangalingi, vajutage nupule "Alusta maksmist" ning Teid suunatakse valitud internetipanka, kus saate kinnitada eeltäidetud maksekorralduse. Pärast makse sooritamist klikkige lingil „Tagasi kaupmehe juurde” ning Teid suunatakse tagasi Nodi.ee ostukeskkonda. Kohe saabub Teie e-postkasti ka maksekinnitus;
  • kui arve on makstud, teatab Kaubamaja, kuidas ja millal saate oma kauba kätte. Reeglina leiab see aset ööpäeva jooksul.

Meeldivat ostmist,
Teie revaler.ee

 

 

Laadin...